środa, 4 grudnia 2013

To jak było o mojim menrzu nr 1 to teraz o mojich 5 MENRZACH . ! *_*
ZGADNIJCIE O KOGO CHODZI .. ?
-LIAM
-ZAYN
-NIAL
-HARY
-LUOIS *_*
LUOIS TO MUJ ULUBIONY . Ale wiecie bo Kwiatek jest zadrosny to nie robimy jakidź ostyh rzeczy tylko łagodnie np dzieci tylko 4 mamy a nie tak jak z Dawidkiem 9 *_* Ale on jest tobry w uszku < 3 . !
Koham go prawie jak Kfiata tylko mama mi nie hce kupić bluz z nimi i muwiom dziewczyny do mn że nie jestem prawdziwa directioners i prawdziwa kwiatonoszanoreners -.- a one sie nie znajom bo zrobiłam sobie takom koszulke tylko na papierze a one mi nie wierzom , rzal mi ich -.- ta ze spodniami z targu terz mnie obgaduje bo ona muwi żr nie jestem directioners a ona jest bo ma bluze a ja nie mam a ja mam kalendaż a ona kalendaża niema . !!!!
To tyle moji fani dobra papa lece bo mama da mi szlaban na obiadek papapapaapapapapaappapa kc was i wogule czymajcie sie ^_^ XD :* :D
a ta moja kolerzanka to wogule nie ma ih płyt a ja mam bo mi wydrukowała kolerzanka takom okładke jak o tu i na płyte sb zgrałam ale sie nie chciało przyklejić zwykłom klejom to super glułem pszyklejiłam ale nwm czemu sie nie otczytuje XD :* D: ^_^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz